Gdogru Diger kisimlarini bilemiyorum cocugunuzun gelisimiyle ilgili detaylari bilmedigim icin. Fakat lutfen her gun yapmak zorunda lafini unutun. Oyle bir sey yok. Hele sadece anne sutuyle beslenen bebekler icin 10 gune kadar yapmamasi bile normal. Sizin doktorunuz ve birkac doktor haric tum doktorlar bunu soyler. Cocugu her gun kaka yapmaya alistiracagim diye uyarilmadan kaka yapamaz hale getirmeyin aman. Ek gida sonrasi kabizlik olursa da onun da baska yontemleri var, sivi tuketimini artirmak, zeytinyagi vermek vs gibi. Uyarma herhalde en en son caredir. Cocuk her gun kaka yapmaktan ziyade, uyarilmadan, kendi kendine kaka yapmayi ogrenmeli. Herkes her gun kaka yapmiyor, yetiskinler de. Ayrica ne olursa olsun, 3 gun kuralini atlamayin. Bebeginiz alerjikse ve sizin bundan haberiniz yoksa, cok ters tepebilir. Gerekirse mamayla takviye yapin ama 3 gun kuralini lutfen atlamayin.