Gdogru bizim doktorda 4 aydan sonra ek gıda verebilirsin demişti benDe bebeğimi gözlemledim elimdeki kaşığa falan atlayıp ağzını açılordu hazır demekki diye düşünüp çok minik geçtik ek gıdaya ve 6. Ayın bitimine kadar günde çeyrek ya da yarım çay bardağı kadar anca vermişizdir ve sadece sebze püresi yoğurt bu kadar. Yumurtalara ete felan 6. Ayı doldurduktan sonra geçtik. Sıkıntısız ne pişirsek yiyor bizimki şimdi 10 aylık. Kaka olayı da 3. Gün yapmazsa fitil falan vermek gerekir demişti bizim ilk gittiğimiz doktor. Bu aradv bizimki de d vitaminine demir ilacına çok para verme mantığındaydı da benim param var ben bunları kullanmak istiyorum diyince susuyordu zaten param olmasa özel muayenehaneye niye para vereyim 🤦🏻♀️ 7. Aydan beri de başka doktora gidiyoruz memnunuz şimdi. Siz de kesinlikle içinize sinen doktora gitmelisiniz zaten kafanız karışık iyice karıştırmış doktor da sizi