Arkadaşlar canım çok sıkkın, hatalı bişey yazarsam affola. Bugün kızımı kontrole götürdüm. 2 aylıktan beri gitmiyorduk pandemi dolayısıyla, şimdi 5,5 aylık. Ek gıdaya geçeceğimiz için bi kontrol olsun dedim. Kan damlasını sidefer kullanıyorum diye fırça yedim, paran fazla geliyor herhalde dedi! Kilo alımı az dedi. 3 haftada 200 gram almıştı, ayda 350 yapar dedi. Niye mama takviyesi yapmadın diye tekrar fırça yedim. Sütün artması için bol su tüket dedi, sütüm var dedim. Emiyor mu dedi evet dedim. İnanmadı! İdrar tahlili istedi, onu verdik işte. Sonuçları bekliyoruz. Ek gıda için bilgi istedim. Bişey versin mi daha önce dedi, hayır dedim. Geç kalmışsın hemen yoğurtla başla. 1 hafta yoğurt, 1 hafta elma, 1 hafta sebze çorbası. Arkasından ne yiyorsa ver dedi. Ben nerde yanlış yaptım bilmiyorum. İlk 6 ay sadece anne sütü demiyorlar mı doktorlar? Ben mi yanlış biliyorum. 3 gün kuralına da gerek yok artık geç kalmışsın zaten dedi. Kafam allak bullak oldu. Beni bi aydınlatın nolur. Adam o kadar sert ki sormam gereken soruları bile unuttum fırça yerken 🤦🏼♀️ kakasını sordu, bazen her gün bazen 4-5 günde 1 dedim. Olmaz her gün yapacak dedi. Her gün nasıl olacak dedim. Yapacak her gün dedi. Ben nasıl her gün kaka yaptırıcam bu çocuğa anlamadım. Ek gıdaya geçiyoruz, mama verecek miyim vermeyecek miyim hiçbir şey söylemedi. İdrar sonuçları için gittiğimde tekrar sorucam ama ben hiçbir şey anlamadım gerçekten.