Ikizannesi2020 ilk 6 ay sadece anne sütü diye doğurana kadar anlattılar. Doğum yaptım, hastanede çocuk doktoru geldi. Sütüne güven, gerisini bebeğin halleder dedi. Kendimi parçaladım ben ek gıdaya erken başlamayalım diye, herkes çocuğun ağzına bişeyler tepmeye çalışırken. Mamaya mama, aç bırakacak halim yok, mamaya niye karşı olayım? Ama sütüm varken neden mama vereyim, ya da kafama göre nasıl mama vereyim ben? 🤦🏼♀️