pamuqum Biz doğduğundan beri şunu dinletiyoruz, yatağına koyuyoruz, ağzına emzik eline battaniyesini veriyoruz ve uykuya direk geçiyor. 4 aylığı. Rutin oluşturduk 9 da gece bezini takıyorum, sütünü içiriyorum, daha sonra ışıkları kapatıyoruz ve uyku. Dediğim gibi emzik, battaniye ve tabiiki beyaz gürültü olan süpğrge makinesi sesi olmazsa olmazımız. Bu şekilde bütün gece uyuyor uyanmadan .