pamuqum 4 aylıkken sallamayı bıraktım. Müzik dinleyerek Yanyana uyuduk. Sonra onu beşiğe koyum ben yanında oturdum çok güzel alışmıştı taa ki anneme gidene kadar 🤦🏼♀️ Düzeni yatağı olmayınca emerek uyumaya başladı eve geri geldik bakalım umarım eski düzenine geri döneriz 🙏🏻