15 gün kadar Aptamil kullandık ama çocuk 15 günde 2 kere kaka yaptı o da zorla
Şuan 1 aydır sma kullanıyorum gerek kilo alışı gerek kaka düzeni çok iyi. Ama çevre denilen faktör içerisinde probiyotik olmadığını söylüyor benimde kafam karışmadi değil 🤔