Fatosyyn benim de sizin gibiydi, yavrum benim sütümü hiç içemedi diyebilirim, Aptamil ile başladık hala Aptamil ile devam ediyoruz, memnunuz. Kilo alımı evet fazla ama doktorumuz emeklemeye başladığı dönemde atar kilosunu dedi. Bu arada 4 buçuk aylıkken 8700’dü kilosu. Şu an 5 ay 18 günlüğüz. 6. ayda hem aşımız hem de doktor kontrolümüz var bilmiyorum kaç kilo olduk :)