Kızlar bebeğim 50 günlük doğduğundan beri sütüm hiç olmadı diyebilirim. Sadece 15 gün emdi onuda 20cc çıkıyordu günde sağarak verdim memeyi tutmadı hiç şuan hiç sütüm yok. Aptamil kullanıyorum ama kimisi aptamil gereksiz şişiriyor çocuğu diyor. Sizce aptamil mi? Sma mı? şuan smaya dönsem tadı farklı bulur mu sizce?