Emirbartum ilk 1 hafta solunumu beslenmesi hep makinalar ile yapılıyordu 1 hafta sonra normal solunuma başladı 16 günlük olduğunda emmeye başlamıştı ama 22 gün sonra eve getirdik tam emin olmak istediler yoğunbakım doktorları net konuşmazlar genellikle herşeye hazırlıklı olunmasını isterler ama siz umudunuzu kaybetmeyin duanızı eksik etmeyin sağlıkla en yakın zamanda kavuşun bebeğinize 🙏🙏