Mrvlshn55_ Emirbartum kurban olduğum Allah’ım şafi ismiyle şifasını versin minik bebeğinin Allah’ımdan Ümit kesilmez sen bakma onlara sen güçlü ol ki bebeğin de hissetsin bir an önce kavuştursun Allah’ım sizi 🤲🏻🤲🏻
Premses- Emirbartum rabbim tez elden şifasını versin kucağına almayı nasip etsin canım çok geçmiş olsun
Umutkusu Emirbartum Allahımm şifa versin inşallah bebeğinizi en kısa zamanda sağlıcakla kucağınıza alır tüm bunları unutacak kadar mutlu bir ömür sürersiniz
Zeynep_1 Canımmm. Ayni haftada doğum yapmışız ayni sebepten kuveze girdi kızım. 1 hafta yatti. Umarım sağ salim sende kavusursun evladına😢
HaticErkanMiran Emirbartum Allah,sıra versin cnn biran önce sağlıklı olarak kucağına alırsın dualarımız onunla
_yaseminturann Emirbartum öncelikle çok geçmiş olsun rabbim yavrunu sana sağlıkla bağıslasın . 29.haftamda dogum yapmıs ve 54 gün küvoZ yolu beklemiş bir anne olaeak söylüyorum asla umudunu kaybetme . Dualarım sen ve miniğinle🤲🏻
DilaraDenizSerkan Kısa zamanda birbirinize kavusursunuz inşallah, Rabbim şifalarini versin dualarım sizinle, gelmiş geçmiş olsun inşallah
Arven10 Emirbartum sen inanıyorsan sağlıkla kucağına gelecektir güzel Anne 🙏🙏 Aynı süreçlerden geçmiş bir anne olarak şunu söyleyebilirim anneler hisseder ben hiç ihtimal vermemiştim ki bebeğimin kalbi durmuştu hep iyi olacağına inanıyordum çok şükür 22 gün kalıp çıktı yoğunbakımda şimdi 2 yaşında laf yetiştiremiyorum çok şükür 🙏 🙏🙏Senin de öyle olacak Allah’ın izniyle 🙏🙏
Emirbartum Arven10 bebeğiniz sürekli uyuyormuydu küvezdeyken yani komadamıydı hareket ediyormuydu peki herhangi bi teşhisde koyamıyolar 😞
Nurtalib Emirbartum Allahim saglik versinncanm bir an once bebegini alirsin insallah kucagina iyileşir merak etme cook guclu oluyorlar minikler
Emirbartum Merve43 hamileliğimde hiçbir sorun yoktu bebeğim doğduğundada bi problem yok taburcu olabilirsiniz dediler 4 gün sonra hastaneye gittiğimde sarılık var ışık tedavisine başlıcaz bebeği bırakın akşam 10da gelip alabilirsiniz dediler daha sonra saat 8de arayıp bebeğinizde solunum sıkıntısı başladı makineye bağladık dediler o gün bu gündür bebeğim koma halinde yatıyor ışığa sese acıya tepkisi yok refleks bile yok uyanmıyor ama hastaneye götürdüğümüzde gayet iyiydi şuan durumunun çok ağır kritik olduğunu söylüyorlar
Merve43 Emirbartum cok çok üzüldüm ama ne oldu da böyle olmuş hicbir açıklama yapmiyorlar mi sebebi neymis
Annee47 Emirbartum Rabbim bebeğine tez vakitte sağlık sana da o zamana kadar dayanma gücü nasip etsin canım inşaAllah 🤲🏻💜
Emirbartum Merve43 hayır herhangi bir teşhis konulamıyor solunum + beslenme sıkıntısı var bir kere kalbi durdu ve devamlılığını sürdüren bi koma durumu var ne bi tepki ne ağlama ne acı hissi hareketsiz bir şekilde yatıyor