Emirbartum benim bebeğimde solunum sıkıntısından kaldı benim bebeğimede yaşamadı mucize dedi ama sen sakın o lafları duyma biliyorum elinde değil şuan ezan okunuyo rabbim en kısa zamanda kucağına sağlıkla almayı nasip etsin ama sana tavsiyem kendini çok çabuk toparla ben toparlayamadım 1 sene depresyonda kaldım çok zor biliyorum daha koklayamadın emziremedin ama İnan kavuştuğunda bu günleri yavaşça unutcaksın sen hemen toparla ki uykusuz gecelere hazırlan canım benim 🥰