mozaik evet bende çok ağladım benden alirsalar diye annem vardı bakacak ama oda ertesi gün arkamızdan malesef geldi hastaneye . Şimdi eşimle birlestirdiler bizi aynı odadayiz dönüşümlü bakıyoruz maske ağzımızda öpme koklama yok gerekmedikçe kucağa almıyoruz