boncukhaniminannesi Esmet27 Allah yardımcınız olsun İstanbul da nerdesiniz bol bol sıvı tüketin nolur
Esmet27 boncukhaniminannesi boğaz kurulugu var o yüzden istemesekte devamlı su tüketiyoruz. Bayrampaşadayız
boncukhaniminannesi Seutfu bana bı seçenek sunmadilar açıkçası . Aslında olay şu imiş 18 yaş altı değerleri ve gidişatı kötü olmadıkça ilaç vermiyorlarmis bir kardeşim 15 yaşında ona ilaç veriyorlar diğeri 16 yaşında ona vermiyorlar mesela ikisininde durumu çok iyi .
Sin21 boncukhaniminannesi ah ya çok geçmiş olsun tekrardan bunu okuduktan sonra gitmeme kararı alacağım sanırım.
boncukhaniminannesi Sin21 ben evime döneyim burnumu dahi çıkarmayacagim . Olacağı var ise sizi bi şekilde buluyor biz o kadar çok dikkat ediyordukki nerden aldık diye sorup duruyoruz kendimize
gozdeteacher boncukhaniminannesi Çok çok geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede atlatırsınız! 🙏🏻 Bebeğiniz kaç aylık? Bebeğinizden ayırmamalarına ve eşinizle aynı odada kalabilmenize sevindim. Siz sakin olmaya çalışın ki bebeğiniz de hissedip sakin olsun. Her şey bebeklerimiz için. Allah yardımcınız olsun. 🙏🏻🌼
boncukhaniminannesi gozdeteacher bebeğim 2 ay 9 günlük teyzesi . Şükürler olsun ayrılmadık annem vardı geride öyle anlaşmıştık fakat yeri geliyor ben bakmakta güçlük çekiyorum annem daha da zorlanırdi zaten ağlamaktan kemikleri sızlıyor artık
boncukhaniminannesi Esmet27 bende Esenyurt ta oturuyordum doğum yaptım evden adım atamadım köye babamın memleketine kardeşlerimle birlikte kendi aracımızla geldik iki gün sonra burda eşim kötü oldu ardından 5 gün sonrada teker teker biz kötü olduk
Esmet27 boncukhaniminannesi bir anda bulaşıyor insan anlayamıyor. Benim eşim sağlık çalısanı ben rahatsızdım biraz beni hastaneye götürdü doktor test istedi ikimizden eşim pozitif ben negatif çıktım ve 2 gün sonra bende belirtiler başladı tekrar yaptırdım test pozitif çıktı bugun 13. Gün oldu
gozpariltisi boncukhaniminannesi geçmiş olsun canım Allah tez vakitte sağlıkla evinize dönmeyi nasip etsin dualarımız sizinle 🙏
gozdeteacher boncukhaniminannesi Oy kıyamam kuzuya. Kronik bi rahatsızlığı yoksa bebeğinize bulaşma ihtimali çok düşük diye biliyorum. İçiniz rahat olsun. Siz de en kısa sürede iyileşeceksiniz inşallah. Dualarımız sizinle. Siz sağlam durun ki bebeğinize gücünüz yetsin. 🙏🏻🍀
Sin21 boncukhaniminannesi eşimin işleri var bi de mecbur çıkması gerekecek bu durum da ben daha çok korktum Dikkat tabi ki ediyoruz ama işte 🤷🏼♀️
Mamaqueen Esmet27 cok gecmis olsun insallah iyi olursunuz biran evvel. Hicbiryere cikmadan nasil kaptiniz acaba ya :/
boncukhaniminannesi Esmet27 kesinlikle öyle peşini de bırakmıyor bizdede ilk test negatif çıktı 5 gün sonra semptom vermeye başladık yatış verdiler hepimiz hastanedeyiz şuan
boncukhaniminannesi Mamaqueen market alışverişi illa oluyordu oda maske eldiven ile birlikte gelenleri de yıkayıp yerlestiriyordum
Esmet27 boncukhaniminannesi çok çok geçmiş olsun geçicek bu günlerin hepsi sabır gerek biraz. Güçlü ol yavrun için ne güzel onda birşey çıkmamış İnş bir an önce atlatırsnız hepiniz.