Ailecek bebeğim hariç covid olduk . Eşim annem iki kız kardeşim ve ben hastanede yatıyoruz şuan. Dualariniza ihtiyacım var hepimiz ilaç tedavisi görüyoruz fakat yoruldum bebeğim huysuz uyumuyor ağlıyor delik deşik oldu o ağladıkça icim gidiyor bende ağlıyorum.Atlatan geçiren anneler Allah rızası için yardımcı olun .