Akademisyenanne evet gidiyor . 58 kiloyla hamile kaldım 83 le doğuma girdim 😂doğumdan çıktım 75e düştüm lohusalık falan derken 69 a düştüm . Adet oldum falan 65 e düştüm . İşte şimdi bir diyetisyene gidiyorum son 6 , 7 kiloda üstümde kalmasın diye 2 buçuk aylığız kendi kendinedir giderdi belki ama kendi kiloma tahammülüm kalmadı