Akademisyenanne Kizlar merhaba, dogumdan 5 bucuk ay sonra ilk kez adet oluyorum. Merak ettigim birsey var. Adet olunca gobek biraz daha gidiyor diyorlar, dogru mu?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Akademisyenanne oglum 29 aylik ilk regl 8 aylikken olmuştum doğrusunu soylemek gerekirse benim gobegim gitmedi 🤦♀️
Neib Akademisyenanne göbek gitmiyor ama sanki karnınızın içi biraz boşalıyor gibi oluyor bi rahatlık geliyor göbeğim sertti biraz yumuşamıştı belki göbeği çok inen annelerimiz de vardır
Erdemom Akademisyenanne Valla bebegim 4 ay 10 günlüktü oldum ilk adetimi, hic inme falan olmadı aynı tas aynı hamam 🤨
Cinar_77 Gokcetmrs umarım ben henüz olmadım 7 ay oldu bana da olmadığım için aşırı ateş basıyor mağlesef 😕
Akademisyenanne Miyav ay insallah ya. Kendimi biraz iyi hissedecegim😊yani ilk defa adet oldugum icin bu kadar mutluyum🙈
Akademisyenanne MiracAlpinveUmutunAnnesi peki spor falan yaptiniz mi? Ben pilatese yazilacagim da. Faydasi olur mu bilmiyorum🙄
Akademisyenanne Neib annem de oyle diyor. İcim temizlenince rahat edermis. Odem azalirmis. Bende odem yok gibi ama bakalim🤷🏻♀️
MiracAlpinveUmutunAnnesi Akademisyenanne evde yapiyorum ama iste nekadar olursa sporun faydasi olur bencede
Akademisyenanne MiracAlpinveUmutunAnnesi evet ben de dikkat ediyorum. Sanki hic gitmeyecek gibi gobegim😔
Siyahbeyazz Benim 40ım çıkmadan 33 günlükken adetim başladı hatta acaba iç kanamammı diye çok korkup doktora gittim adetim oldunu söylemişti doktorum okadar fazla aşırı göbek gitmesede rahatlıyorsunuz tabi 😇
sarpseyda Siyahbeyazz Siyahbeyazz Benim de 32 günde kanamam olmaya başladı. Bu durum normal mi? Doktorunuz bir şey dedi mi? Ben sütüm gider diye çok korkuyorum.
Mervep Akademisyenanne ben de ilk regl imi 5.ayda oldum aksine regl iken karnım çok aşırı şişiyo sonrasında iniyo ama göbek gitme diye bişey olmadı malesef hiç gitcek gibi de durmuyo 🤷🏼♀️🙈
Gmzdgs Akademisyenanne valla bn dgumdan 3 ay snra adet oldum 6 aylık kızım göbeğim dahada arrto sanki 😂😂
mihrosum Akademisyenanne adetten mı bilmem canım 6 bucuk ay once dogum yaptım. 2aylıkken adet olmustunm.evet gobeegm baya gitti ama yinede o Bolgem eskiye gore daha kalın. Bu arada cok zayıfım
espalp Akademisyenanne aynı duruyor benimki 😓 sadece insan rahatlıyor bi sinme var 🤣 ama göbeğim gitti falan boyutunda değil
Akademisyenanne espalp ahahahha canim cok net oldu yorumun😅 ben belki gidenler varsa bana destek olur diyodum😅😅😅