Akademisyenanne Nltka ben diyet yapamiyorum. Emziriyorum diye yemegi azaltamadim. Pilates hocasi da diyet verecegini soyledi. Nasil olcak bilmem artik. Emzirmenin yemekle ilgisi yok diyorlar ama bence var. Sonucta sutun doyurucu olmasi icin iceriginin zengin olmasi lazim.
Nltka Akademisyenanne ben emzirmiyorum ama emziren anne diyetleri var . Diyetlerle daha kaliteli besleniliyor aslında . Bence emziren anne diyeti araştırabilirsiniz . Hem size yarar hem bebeğinize
Akademisyenanne gozdeteacher ben de oyleyim :( virusun ikinci dalgasi olacakmis bayramda. Gene ev hapsinde kalacagiz.
gozdeteacher Akademisyenanne Sağlık için sabır diyoruz ama evde kaldıkça ne kadar az yesen de yediğin kalıyor vücutta. Ki emzirirken yemek de istiyor vücut bi yerde. İşimiz zor 🤦🏼♀️
Akademisyenanne Elf_hamza benim daha kanamam baslamadi. Lekelenme seklinde suan. Keske rahatlayabilsem ben de :(
Mirzafeyza2020 Akademisyenanne bende hiç adet olmadım sizin gibi umutluydum olunca inerim diye ama yorumcu arkadaşlar çok üzdünüz 🤦♀️
Deletedmom409 Akademisyenanne ben 40 ımdan hemen sonra oldum yavaş yavaş düzene girdi ve kilolarım fazlasıyla gitti ama 3 4 gün geçikse hemen göbeğim çıkıyor
Akademisyenanne Deletedmom409 ben hala beklemedeyim. Sökülsem rahatlarim belki. Adet gecikince Ödem oluyor.
Akademisyenanne Mirzafeyza2020 ben pilatese yazilacaktim ama virus vakalarindaki artis yuzunden erteledim😔
Mirzafeyza2020 Akademisyenanne bende spor hocasıyla görüştüm onlar başlamış ama virüs yüzünden korkuyorum eşim de istemedi virüs var diye bakalım artık hayırlısı
Pollyn- Akademisyenanne malesef işte ben sırf süt olsun diye hayatımda yemediğim kadar hoşalf , kuru kayisi , kuru incir , kuru dut , hurma vs ye ye bu kiloya kadar geldim
Seda_123 Akademisyenanne Göbek gitmiyor ama insan kendini rahatsız hissediyor şişkinlik oluyor o gidiyor sadece
ipek39ela Akademisyenanne canım 8 ay ön doğum yaptım ilk adetimi 4 gün önce oldum, göbek gidiyor mu gitmiyor mu bilmiyorum ama spor yaparak gidiyor kesinlikle 1.5 aydır sağlıklı beslenme ve spor yaparak benim karnım gitti tamamen hem 6 kilo verdim hem de incelip sıkılastım