Minnakseven aynı problemleri yaşayıp çok ağladım ilk bir ay sizi çok iyi anlıyorum. öncelikle bu konuda stres yapmayın mama kötü bir şey değil, önemli olan bebişinizin beslenmesi, ben bu düşünceyi kabullendikten sonra sütüm arttı bebeğim rahatladı. Biberon vermeyin önce sizi güzelce emmeyi öğrensin sonra verebilirsiniz, bol bol ten teması emzirme denemesi ve sonra 10-15 dk her iki memeyi de sağın. Bol su için, dereotu-yeşillik, şekerli şeyler inanılmaz işe yarıyor. Düzenli sağımı ihmal etmeyin iki-üç haftaya artacak sütünüz, moral bozmak yok mutlu anne mutlu bebek🥰🥰