Minnakseven kesinlikle umudunu kaybetme ve kafandan sütüm yok düşüncesini at canım. Ben de senin gibiydim meme+mama gittik aylarca sonra sütüm artmaya başladı şu anda oğlum nerdeyse 10 aylık olacak ama aşırı süt gelmeye başladı, neden çünkü sütüm yok diye düşünmeyi kestim. Denemediysen bira mayasını tavsiye ederim. Kafanı hep rahat tut,sütün bol bol var sadece sen kötü düşünerek onu engelliyorsun