Minnakseven aynı durumdayım 26 günlük olduk canım. Bende başlarda senin gibiydim depresyona girmiştim resmen. Önce meme reddi yaşadım sonra zorla tutturdum bu defa da sütüm iki göğsüm toplamda 30 cc bile çıkmıyordu hala da öyle. Ne yapıyorsam olmuyor. Çocuğumun 2 saat memede kalıp yine de açlıktan katıla katıla ağladığını biliyorum. Çocuğumun açlıktan ağlamaları, sarılığı, 500 gram vermesi derken silkelenip kendime geldim çocuğumdan değerli değil hiçbir şey yeter ki iyi olsun dedim ve mamayla besliyorum. Göğsümü de veriyorum ve hala her şeyi yapıyorum ama olmuyor işte. Artmıyor. Neler duydum, insanlar kabus gibi. Neymiş de onlar emzirirken ağzından akarmış bebeğin süt zaten sütümün olmadığı ordan belliymiş vesaire. Sıkma canını, bazen olmuyorsa olmuyordur. Böyle olduğu için kötü anneler değiliz. Evet anne sütü çok kıymetli ama en kıymetlisi bebeklerimize vericeğimiz sevgimiz.