18 günlük olduk 18 gündür burayı doldurdum postlarla sütüm artmıyor aklınıza gelebilecek her şeyi yiyorum afedersiniz b.k deseler onu bile yiyeceğim artık.malt içeceği bestlak damla tahin helvası humana karpuz sütlaç dut hoşafı rezene çörek otu hurma ve daha aklıma gelmeyen şeyler bunları her gün yiyorum istisnasız moralimi yüksek tutuyorum gelecek diyorum ama hala damla damla üstelik yavrum sürekli memede yani emzirdikce artmıyor.kilo alacağına verdi o yüzden mama desteği yapıyoruz biberonu bi kere versek bi daha meme almıyor kaşıkla versek yarısı boşa gidiyo agliyo gaz yutuyo eds ile veriyorum bebek sondası da bulamıyorum medikallerde zaten tek kullanımlık baya pahalıya geliyo.maddi manevi tukeniyorum açlıktan ağlıyo hayır gaz var diyorum mama verince susuyo üstelik şimdi annem ve kayınvalidem var yalnız kalınca nasıl yapicam bilmem..ne yapacağımı şaşırdım güzel şeyler duymaya ihtiyacım var başka bi sebep olabilir mi ne yapmalıyım böyle mi gidecek.biberona döneyim desem elektrikli pompa bile sağmıyor tek göğsümü