Mentuglale TalentedMom evet iki gündür öyle akıyor antibiyotik serum verdiler oda akıtıyor olabilir galiba enfeksyonu intiabı akıyor
TalentedMom Mentuglale sonra geçiyor canım sargı bezi koy üzerine çamaşırına geçmesin ben iki kutu antibiyotik bitirmiştim
Mentuglale TalentedMom evet antibiyotik serum takıyorlar canım hergün sargı bezi de koyuyorum değiştiriyorum sürekli
Cimen Mentuglale geçmiş olsun arkadaşımın başına geldi antibiyotik tedavisiyle geçti oda cok kötü olmuştu 2 haftaya ancak toparlandi
Mentuglale Cimen evet bende suan hastanede antibiyotik tedavisi görüyorum beş gün oldu bugün daha iyiyim akıttılar intaabı
Koskersultan Mentuglale benim başıma geldi antibiyotik kullandım baticonla sürekli pansuman yaptık gazlı bez takılı durdu 2 haftaya geçti 2 kutu antibiyotik içtim
Koskersultan Mentuglale evet evde atlattım hastanede yatmadım. 1 hafta olmuştu sezeryan olalı agır kaldırdım ardından dikişim agrı girdi Bi iki saat sonra kanla beraber sarı akıntı gelmeye başladı dikişin tam ortasından şarıl şarıl akıyordu Bi kaç damla geldi sabah kalktım ki yatak komple batmış üstüm kan olmuş doktorumu aradım hemen hastaneye gittik muayene etti enfeksiyon olmuş antibiyotik kullanıcak sın dedi baticon verdi sürekli pansuman yaptık gazlı bezle. 2 haftaya tam düzeldi. Tam bir hafta baya baya sarı akıntı oldu
Mentuglale Koskersultan ben ağır da kaldırmadım ki ama galiba çok zorladım kendimi 😔 bana neden yatış verdiler anlamadım seninki kadar yoğun akıntım da kanamam da olmadı hastanede antibiyotik sorum taktıktan sonra kendileri akıttılar bide şey sorcam o intaap akan yerdeki açılma kapandı mı
Koskersultan Mentuglale benden sarı akıntı geliyordu iltihap dönüşmemişti belki seni o yüzden yatırmış olabilirler. Akıntı gelen yer 1 buçuk santim kadar açılmıştı baticonla pansuman yapa yapa kapandı ama çizgisi kalın bir çizgi haline döndü. Dikişin diğer yerleri ince Bi cizgi halinde açılan yerin çizgisi kalın bir halinde kaldı bebeğim 6 aylık daha yeni yeni dikişim düzeliyor pembeleşiyor. Bu aya kadar dikişim mor kabarık Dı. Birde ben doğumdan sonra dikişin kuru kalması gerektiğini bilmiyordum doğumdan sonra hastanede üşüttüm eve geldim kırkım çıkana kadar kombiyi fulledik ısınamıyordum aşırı ter dökülüyordum aşırı sıcakdı ev hamam gibi. Sen dikkat et kuru bırakmaya çalış benim gbi yapma çok geçmiş olsun 😐😐
Mentuglale Koskersultan evet bebeğim kuru kalması gerekiyormuş sana da çok geçmiş olsun dediğin gibi bide benim şişmişti baya enfeksiyondan dolayı şimdi sarı akıntı aka aka indi çok şükür acım da azaldı 🙏🏻😔
Yigitebru Benim dikisim de iltihap olmustu, hastanede pansuman yapıldı iğneyle iltihabi patlatıp sıktılar daha sonra antibiyotik igne yapıldı yarama bu böyle 4 kez tekrarladı.. tabi antibiyotik igne ve ilaçla desteklendi on günde gecti
Mentuglale Yigitebru geçmiş olsun kuzum benim de antibiyotik tedavisinde 7. Günüm bakalım şuanlık iyiyim çok şükür
Yigitebru Mentuglale sana da çok geçmiş olsun, tedavi sürecinde su değdirmemeye çalış bian önce toparlarsn insallah 🙏🏻