Mentuglale benm pek tavsiyem yok. Enfeksiyon kaptığımda ilk iç ateşim yükselip titriyordum bi yandan terliyordum günde 3 kere tutuyordu bu tabi bu titreme olayı fenaydı sonra sezaryen yerimden sarı su ve kan aktı bi hafta ama hiç pansuman felan yapılmadı zaten antibiyotik aldığın için mikrop kapmaz dediler duşa da girdim ben o şekilde pet koymuştum oraya bi saate bi değiştiriyorduk.