Mentuglale Dikişim enfeksiyon kaptı dün akşamdan beri hastanedeyim yatışım verildi 🥺 başına gelen var mı
20152020 Mentuglale benim başıma hiç gelmedi ama annemin gelmişti kardeşimin doğumunda. Malesef iltihap kuruyana kadar antibiyotik kullanacaksınız sürekli tentürdiyotla bakım yapacaksınız ve o bölgenin terlememesi kuru kalması lazım. Allah yardımcınız olsun.
Ennaz Mentuglale geçmiş olsun canım nekadar oldu sezeyan olali da böyle oldu İçten mi enfeksiyon dıştanmi Ben de çok korkuyorum 3 ay bitti ama bizim halen korkuyorum dıştan geçti ama iç dikişler bilmiyorum merak ettim
Adaninannesiii Mentuglale kanama vajinal mi yoksa dikişiniz mi kanıyor enfeksiyon kaptığınızı nasıl anladınız tam olarak?
Mentuglale Kayracim batmalarım çok antibiyotik verdikleri halde geçmedi normal mi böyle olması bide ne kadar sürüyor Onu soracaktım
Cimen Mentuglale geçmiş olsun arkadaşımın başına geldi antibiyotik tedavisiyle geçti oda cok kötü olmuştu 2 haftaya ancak toparlandi
Mentuglale Ennaz bir hafta oldu ben doğum yapalı canım kanama falan oldu işte intaap dediler yatırdılar daha net bilmiyorum aşırı çöl agrım var yataktan kalkamıyorum
Mentuglale Dorukcum_16 saçmaysa yazma gereği neden duydun boş zamanın çok demekki seni ilgilendirmez istediğime sorarım
Song Biraz empati kurabilirsiniz,kız kendi gibi olan var mı dıyerek aynı zamanda psikolojık olarak destek istiyor,hoc korkma cnm açbenim ablamın da oldu vucudun atar en kısa zamanda
Mentuglale Song teşekkür ederim canım bunu anlamıyorlar işte ilk defa böyle bişey başıma geldiği için nasıl süreç onu merak ettim ama bazıları boş yorumlarıyla sinir ediyorlar
Blackcat Benim de enfeksiyon kaptı ilaç kullandım pansuman da yaptım gecMedi hala geliyor 38 gün oldu
Dorukcum_16 Mentuglale acil yazmissin bir sey ortak yasadiysak die postuna baktim aslinda zamanimi sen harcamis oldun😂
Mentuglale Dorukcum_16 bir fikrin yoksa yazmaya bilirdin terbiyesizligin lüzumu yok canın sıkıldı saracak yer arıyorsun galiba
Mentuglale Adaninannesiii canım dikiş içten aöa kenarlarında ip varya orda şişlik oldu bende bide galiba zorladım biraz hafif yırtılma olmuş yürüyemeyecek haldeyim tam dikişimin kenarında toplanmış intaap
TalentedMom Mentuglale sarı akıntı gibi akıyor Mu benim öyleydi 1,5 ay hep aktı sargı bezi koyuyordum ama yatışlık bir durum olmadı
Mentuglale TalentedMom evet iki gündür öyle akıyor antibiyotik serum verdiler oda akıtıyor olabilir galiba enfeksyonu intiabı akıyor