Sevda6767 ya doktorların görüşleri hep degisiyo kimi diyo iyi değil kimi diyo bebek hazır hissediyosa oturtun bence buna karar vercek olan anne çünkü bebeğini sen biliyosun sonucta önce yastığa yatırır gibi oturttum yattiginda goremiyo diye bagiriyodu hafif eğimli yatirdim biraz biraz yukselttim zamanla şimdi de oturuyo kendisi yatmayı hiç istemiyo hep oturayim ayakta durayim bide mutlu oluyo ayağa fln kalkınca insan kiyamiyo yaaa🙈🙈