Thesra G_ADAN Al canım pişman olmazsın çok eminim 😌 Koyabilirsin herhangi bir sorun olmaz zaten saatlerce durmuyolar içinde🤗🤗
Brsnysr Mom09 bende 6 aylıkken ara ara 15-20 dk sadece bırakıyorum baby plus diye bir marka görümcemden aldım onunda bebeği var şuan yürüyor artık sıra bizde bakalım 😂