Thesra Mom09 Babyhope kiwi markasının aynısı aslında tek fark isim diye düşünüyorum ben birde fiyat tabiki😌 Ama inan pisman olmiycaksin simdiden hayirli olsun🥰🥰
Mom09 Annesinin1tanesi sizinle aynı düşüncedeyim çünkü önemli olan bebişlerinde istekli olmaları. Oturmak yürümek isteyen bir bebeğe hayır daha değil diyip yatırıp ağlatmak mantıksız geliyor. Yatırınca ağlıyor gerçekten oyun halısında bir süre oyalatıyorum bazen kanguru da dolaşıyoruz ama ayaklarının üstünde durunca ağzını açarak gülücükler saçıyor 😆😆🤗 bende 5. Ayda koymayı düşünüyorum yavaş yavaş kardeşimde o aylarda koydu yaşına girmeden yürümeye başladı yiğenim 😍
Annesinin1tanesi Mom09 Bebeklerimizin gelişimde en büyük rol bize düşüyor. Yapmayan bebeğe zorla yaptramazsn ama hevesli olan bebeği de engellemek çok yanlş olur. 🤗 Sağlıkla büyüsün bebişlermz😍
Elifsu Mom09 5 aylıkken başladık. Haftada 10 dakika falan anca koyuyordum. 6 aylık olduk şuan günde yarım saat 45 dakika duruyor ve ilerliyor.
Mstfam Sevda6767 desteksiz oturmaya başlandığında koyuluyor ayrıca doktorlar herşeye hayır diyorlar emzik vermeyin o bu kitaptan okuma şeyler çocuğu büyütürken öyle olmuyor o işler eskiler ne güzel demişler en güzel annelik yapabildiğin annelik 🌼
Gizemir Mom09 internette var zıplamalı güzel bir yürüteç memnunum ayrıca oyuncak tabakası çıkıp yikanabiliyor çocuklar ağzına sokuyor kusuyor temizlenebiliyor ayrıca müzik çalıyor alibabanin çiftliği vs.
Nados Mom09 kiwi 2 in 1 model müzikli yürüteç tavsiye ederim cok güzel ve uygun oglum 6 aylik koymaya basladim