Hazalinannesi42 Begumke Aslinda aksam 8 de uyuyor fakat 9a dogru kalkiyor bi turlu gece uykusu oldugunu algilayamiyor yani
Hazalinannesi42 tosuncukannesi Kontrole gittigimde sorucam insallah. Saglik sorunu olmadigi surece iyi bisey tabiki 😊
Hazalinannesi42 Alperrr Kilosu cok iyi ishal falanda olmadi uzun zamandir. Atak haftasindayiz ustelik . uykularimiz kacacagi yerde iyice uyku geliyor
Defnedilan34 Hazalinannesi42 gece benim kızımda 12 saat uyur hatta bazen 16 saat de uyuduğu oldu ama gündüz 5 6 uyku çok fazla bence ĺ
Hazalinannesi42 galadriel Bi sıkıntımız yok cok sukur esimde oyle diyor bebek sonucta uyucak diye. Bende rahatim aslinda ama iste cevredikiler 😑
milasmommy 🧿🧿🧿🧿🧿Şuraya bolca nazar boncuğu koyayım da mazallah çünkü bir çok annenin hayalini yaşıyorsunuzz 🤣😅
Hazalinannesi42 milasmommy 😁😁 Tesekkur ederim. Hasta oldugu gunler disinda hic sabahlamadik Butun anneler yasar insallah bu rahatligi ❤
Emin_e Hazalinannesi42 uyuyor eskiye nazaran ama sizi ki gibi uykucu degil tam aksine uykuyu hic sevmiyor… hele gunduz uykusu enfazla 1 saat uyur… 4 ay 1 haftalik henüz
Ipegim Hazalinannesi42 hep mi böyleydi? İnşallah sorun yoktur canım benim kızımda asla gündüz uyumazdı bazen gece 7 saat uykuyla dururdu bence bebeğin mizacı öyledir ne güzel uyuyor işte 🙂
Hazalinannesi42 Ipegim Evet yapisinda var bence. Cunki dogdugundan beri uykuya duskun bi bebek oldu. Geceleri uyanmazdi ben uyandirirm emzirirdim. Simdi geceleri 1 kere kalkiyor emiyor ve yerine koyuyorum uyuyor kendi kendine oyle tatli geliyor uyku
Deletedmom310 Hazalinannesi42 4 aylık kızım doğduğundan beri uykucu uyumayı seviyor ne sorun olabilir.ki her bebeğin.kendine.has bı karakteri var sonuçta
Emin_e Hazalinannesi42 insallah, ben de pek uykuyu sevmem çocukken de uyumazdim bana çektiyse yandik:)
Hazalinannesi42 Emin_e Bende oyleyim ya 2 saatlik uykuyla butun gun zımba gibi durabilirim ama kizim babasina cekmis o konuda