Hazalinannesi42 ben size normal olanını söyleyeyim, eğer bebeğin herhangi bir sağlık sorunu yoksa ve bakım vereni bebeğin uyku sinyallerini kaçırmadıysa sabah 8 de uyanan bebeğin akşam 8:30da yatması beklenir. İki gündüz uykusu uyuması beklenir (1 yaş öncesi yada 14-15 aylık öncesi) bu iki gündüz uykusu da sabah kalktığı saatten en fazla 4 saat sonrasında en az 1 saat en fazla 2 saat uyuması beklenir, ikinci gündüz uykusu da mutlaka 17:00den önce olması gerekir; 17den sonra uyuyan bebeği normal uyku saatinde uyutamazsınız uyumaz,22:00yi 23:00ü bulur.
Uyku danışmanları bu 1 saatten az gündüz uykularına “felaket uykusu” diyorlar. Yani sağlıklı bir uyuma değil. Gündüz uykularını uzatarak gündüz uyku sayılarını 2ye düşürebilirsiniz; siz de yanında uyuyun yada uzanın, uyandıktan sonra kucağa almak yerine (ağlamıyorsa) pışpış deneyebilirsiniz (bizim de gündüz uykuları 45 dakikayı geçmezdi, bir kaç video izledim ve 45 dakikalık uykuları 1 saate sonra 1buçuk saate çıkardık)