Hunili anne15 zeytinyağı çok yoğun bir yağ olduğu için ciltte emilimi uzun sürüyor bu da gözenekleri kapatıyor sivilce oluşumu olabilir, cilt üstünde bi katman oluşturduğu için tüm tozu tutacaktır. Haftada 1-2 defadan fazla uygulama yapılması önerilmiyor ayrıca elinizde ısıtıp çok ince bir tabaka uygulamak gerekiyor. Asit seviyesi de aynı oranda çok önemli bazı yağlar asidik değeri yüksek cildin pH dengesini bozabilir. 🌸
gozdeteacher TalentedMom Onu denedim dün, sıcaklar yüzünden kokusu hoşuma gitmedi. 😥 Nako O yüzden biz de Mustela’ya devam. 🌼
Hunili gozdeteacher ben doğduğundan beri losyon kullanıyorum bene yağını da hep bez bölgesine sürerdim pişik olmasın diye, artık havalar ısındı bacak araları kızarmış baktım yağı bıraktık pişik önleyici krem sürüyorum artık.
gozdeteacher Hunili Ben pişik önleyici hemen hemen her bez değişiminde kullanıyorum, çok şükür pişik olmadık pek bugüne kadar. Ama sıcaklar yeni başlıyor, dikkatli olmak lazım artık. Ben de losyona geçtim artık. Mis gibi de kokuyor losyonla. 🌼
Hunili gozdeteacher aynen bitiyorum kokusuna ❤️😻😻 her bezde sürmüyorum duştan sonra sürüyorum ya da bakıyorum kızarır gibi oluyorsa sürüyorum hemen geçiyor.
gozdeteacher Hunili Kıyamam onların popişlerine ya 😍 her seferinde sürüyorum ki kendimi tutup ısırmayım hahaha 🤪🤣
Hunili gozdeteacher ahahaah 😂 ben her duşta ısırıyorum, Allah affetsin homurdanıyor ama ne yapayım çok tatlı 😻
gozdeteacher Ssemass Evet öyleymiş, bıraktım yağı o yüzden 🌼 TalentedMom Ooo mis cocostar niyetine ısır ısır ye 🤪🥥 kutay5 Teşekkürler fikir için 🌼 Iross Teşekkürler tavsiye için, biz de losyoncu olduk artık 🌼
Iross gozdeteacher bebek yağı isirik yapıyor hele yazın hiç kullanılmamalı losyon kullan canım daha iyi oluyor hem hoş kokusu var hemde yumuşacık yapıyor ben uni baby kıllanıyorum tafsiye ederim
Hunili gozdeteacher ayy evet 😂😂 biraz sıkıştığında ba ba ba diye güya babasını çağırması yokmu iyice yiyesim geliyor❤️ Garibim bilmiyor ki anası babasının da başının etini yiyor 😂😅😅
Eternity gozdeteacher Yağ gözenek kapatıyor sıcakta sivilcelenme yapar canım. Ben doğduğundan beri biorderma abcderm sütünü kullanıyorum, çok güzel nemlendiriyor, yapış yapış kalmıyor
gozdeteacher Eternity Evet öyleymiş, yağı bıraktık o yüzden. Dediğiniz ürünü inceleyeceğim, teşekkürler 🌼