Hunili gozdeteacher ayy evet 😂😂 biraz sıkıştığında ba ba ba diye güya babasını çağırması yokmu iyice yiyesim geliyor❤️ Garibim bilmiyor ki anası babasının da başının etini yiyor 😂😅😅
gozdeteacher Hunili Hahaha 😂 Benimki garibim daha yardım da çağıramıyo 🤪 Ama bazen bakıyorum pis pis sırıtıyo, tamam diyorum sevdi bu işi 🤣🤣
Hunili gozdeteacher sen bide sinsi gülüşleri gör🙈 annecim neden böyle oldu, üzülüyorum ben falan deyince bıyık altından bi gülüş atıyo keskin bi bakış büyümüşte küçüklmüş
Henza gozdeteacher bebek sutu yada yagı yada kremı kullanabılırsınız hız mustelanın stelatopıa kremını kullanıyoruz atopık bı cılt oldugu ıcın bubchenın bebek sutu cok harıka koku olarak 🌸
gozdeteacher Henza Yağ önerilmiyormuş, yeni öğrendim ben de 🙈 Şuan Mustela’nın losyununu kullanıyorum. Arkadaşların farklı önerilerinin yanına sizin önerinizi de ekledim. Teşekkürler 🌼