Levazen Evet şampuanı cilt kuruluğu yapabilir diye her gün önermiyo doktorlar, biliyordum bunu. Ama zeytinyağı da mı tıkıyomuş? E hani hakiki olunca cilde faydalıydı? 🤦🏼♀️ Aylarca boşuna mı sürdüm ben 🤦🏼♀️ Neyse bundan sonra yağ kullanmayacağım, belli oldu o. 🌼
Gul_23 Bende de Mustela’nın losyonu var, onu kullanmaya başladım. 🌼
Deletedmom14 Birkaç kez sürdüm daha önce ama çok terliyor oğlumun yüzü, kafası. Sürünce daha çok terlediğini gözlemledim. Rahatsız oluyo diye sürmedim. Hatta şimdi güneş kremi sürüyorum dışarı çıkarırken, onda bile hemen terleyiveriyor. Anası kılıklı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️