Minikkurbagam Papatyaseverr aynen bende öyleyim bide gündüzleri hiç uyumuyor benim bebeğim sürekli o kucağımda oluyor onuda biyandan oyalıyorum 🤦♀️
Minikkurbagam Buno takvime göre bizimde 4.ay atağına 4 günümüz kaldı. Yumuşak olunca cidden sağınca daha koyu renk süt oluyor çok şiş olunca daha beyaz oluyor rengi ama gel gör ki memeyi tutamıyor çocuk 😂 ayakta gezdiriyorum bende öyle veriyorum tekrar ağzına
Minikkurbagam Deletedmom334 mümkün olmuyor maalesef benim bebeğim gündüz en fazla yarım saat uyuyor 😭
Minikkurbagam Songul_hamza bende denedim sanki arttı gibi sütüm bide bebeği rahatlattı gibi içindeki bitkilerden mi acaba
Mavibattaniye Minikkurbagam meme terbiyesi diye bir sey varmis ben de sen gibiyim arastir icin rahat eder diye soyledim
Minikkurbagam Mavibattaniye aslında süt var sıkınca geliyor ama bebeğim tutamıyor akşam 7den 9a kadar mememde kalıyor nerdeyse
Songul_hamza Minikkurbagam rezene anason gaz sikintisinada iyi geliyor papatya cayida içebilirsiniz uykuda yapiyo ama bebisimde yapmamıştı biizm uyku sorunumuz var cnku
kereminannesiaslii Minikkurbagam benimde aksam üstü sütüm azaliyordu oglum agzina sut gelmeyince ciglik çığlığa bagiriyordu o zamanlarda mama verdim acliktan aglicak yoksa yani yapacak.bisey yok
Minikkurbagam kereminannesiaslii mamaya çokta Karşı olmamak lazım ya doymuyorsa mecbur vericez zehir değil sonuçta mama
Minikkurbagam Songul_hamza geceleri daha bi sakinledi ya gazı olsada çıkardıktan sonra kendi kendine geri uyuyor ☺️
kereminannesiaslii Minikkurbagam tabi canım niye zehir olsun.herkesin oluk oluk sütü gelmiyo ki keşke gelse de mamaya hiç ihtiyaç olmasa😇
Deletedmom346 Minikkurbagam Merhabalar bence psikolojik etkisi çok yüksek bu durumun 4 aylık bebeğim var sütüm bazen çok bazen az bazen sanki hiç yok gibi benim de ama bu durumu hiç takmıyorum mama da sadece ilk doğduğunda bir hafta verdim bir de bir atak sürecinde sadece iki kere sonra hep şunu düşündüm her annenin evladına yetecek sütü vardır. Az ya da çok diye düşünmeyin emzirmeye çalışın sadece mama gerçekten kilo alımı olmadığında çişli bezi olmadığında sizin için bir tercih olsun. Uzun oldu kusura bakmayın ama geçen gün 8 saat emziremedim evladımı ilk defa süt sağdım 60 CC çıktı onunla idare ettik 8 saat ve o sürede çiş sayısı inanılmaz azdı. Bunları takip edin çiş sayısını kilosunu mamayı ona göre verebilirsiniz. Sütünüze ve kendinize güvenin annelerimiz nasıl emzirmiş. Kaç CC diye sorsak ne diyorsun derler. Zamanla göğüsler yumuşuyor Zaten süt kendini terbiye ediyor diyorlar. Güvenin kendinize sizin sütünüz onun için her şeyden daha kaliteli ve mükemmel annesi 🧿
Minikkurbagam Deletedmom346 kesinlikle psikolojik etkisi çok yüksek sütümü kafaya takmadığım zamanlarda şakır şakır geliyor ama gel gör ki kayınvalidem ne zaman arasa canımı sıkıyor zayıf bu çocuk aç bu diye diye he diyip geçiyorum ama farketmeden kafaya takıyor insan yinede cidden az mı diye bu sefer gerçekten de sütüm azalıyor
KuzumBaris Deletedmom346 merhabalar, peki bebeğiniz o 8 saat boyunca nasıl durdu? Bizimki asla durmuyor, karnı doymadan uyumuyor, kendini kıpkırmızı yapıyor terliyor ağlamaktan. Keşke bizimki de biraz dursa da göğsün dolmasını beklese.
Deletedmom346 Minikkurbagam lütfen kimseyi takmamaya çalışın bağ kurun sadece emzirin sütünüz var ve buna güvenin. Böylesi daha kolay oluyor çünkü 💪🏻