kereminannesiaslii Minikkurbagam tabi canım niye zehir olsun.herkesin oluk oluk sütü gelmiyo ki keşke gelse de mamaya hiç ihtiyaç olmasa😇
Minikkurbagam kereminannesiaslii aynen öyle sağlıkla olsunlar yeter ki ☺️ Bende hep mama ile büyümüşüm bi sıkıntım yok çok şükür
KuzumBaris Deletedmom346 merhabalar, peki bebeğiniz o 8 saat boyunca nasıl durdu? Bizimki asla durmuyor, karnı doymadan uyumuyor, kendini kıpkırmızı yapıyor terliyor ağlamaktan. Keşke bizimki de biraz dursa da göğsün dolmasını beklese.
Deletedmom346 KuzumBaris 90 CC kadar süt sağmıştım çok ağladığında az az verdim ve ben çok tedirgin ve üzgündüm bir arkadaşım o esnada Yardımcı oldu bebeğimi o uyuttu. Benim bebeğimde memede uyuyor hep o gün bilmiyorum bir şekilde Geçirdik o saatleri