Songul_hamza Minikkurbagam -valla canım gunde üç defa bir kupa şeklinde içiyordum sabah öğlen akşam etkisini elbette görüyordum bide lütfen tahin ye aşıri süt yaoiyo bnde yapmıştı sende dene mutlaka bebeğim 9 aylık çok skur emiyo sıkıntımız yok emzirdigin sürece icebilirsin
Minikkurbagam Songul_hamza tahin helvası yiyordum ama direk tahini denemedim hiç. Çaydan bende deneyeceğim 🙏
Songul_hamza Minikkurbagam canım mutlaka dene tahinide kaşık la ye emin ol sütun cogalacak bn fayda gördüm
Ezfis Minikkurbagam aynisi bende de var yumusak diye sutum olsa bile asla emmiyor biberon veriyorum napicaz😭😭
Minikkurbagam Ezfis zamanla mı öğrenecekler acaba yumuşak olunca tutmayı göğsümü sıkıyorum süt geliyor çünkü
Ezfis Minikkurbagam ay resmen ayni durumdayiz bilmiyorum ama boyle de ac kaliyo sagp biberonle veriyorum yumusaynca onu iciyo
Papatyaseverr Minikkurbagam benimde böyle sanırım vücut artık yoruluyor bundan dolayı sütte azalma oluyor
Papatyaseverr Minikkurbagam evet zor yetişiyorum zaten bebeğin karnı doyunca uyut sonra hobaaaa çamaşır yemek bulaşık akşam oluyor zaman nasıl geçiyor anlamıyor ki insan akşam 10 diyince bayılıyorum zaten
Minikkurbagam Papatyaseverr aynen bende öyleyim bide gündüzleri hiç uyumuyor benim bebeğim sürekli o kucağımda oluyor onuda biyandan oyalıyorum 🤦♀️
Buno Minikkurbagam emzirme danismanlari sis göğsun iyi olmadigi aksine yumuşak göğsun iyi oldugunu savunur. Sis olmasi bebegin yeterince emmedigini gosterirmis. Yumusak göğüste süt yağlı oldugu icin de bebeklere zor gelirmis emmek. Tur attirin bir sag bir sol bir sag bir sol. Bir de 4. Ay atagi var o siralarda bizde de olmustu akşam 6 gibi yapti bir süre sonraları ceneleri guclendikce zorlanmiyorlar
Ezfis Buno dogru dedignz ama bastan beri dokuya oyle alistiki saldir suldur azcik yumusasn atiyor sagiyorm biberonla aliyor ama kalani
Minikkurbagam Buno takvime göre bizimde 4.ay atağına 4 günümüz kaldı. Yumuşak olunca cidden sağınca daha koyu renk süt oluyor çok şiş olunca daha beyaz oluyor rengi ama gel gör ki memeyi tutamıyor çocuk 😂 ayakta gezdiriyorum bende öyle veriyorum tekrar ağzına
Buno Ezfis daha küçük öğrenir stres yapmayın sütünüz var sadece emmek zor geliyo biraz zor oluyo ama geciyo
Deletedmom334 Minikkurbagam benim de öyleydi, gün içinde 1 saat kestirebilirsen çok faydası oluyor uyumak da süt yapıyor dinleniyorsun
Minikkurbagam Deletedmom334 mümkün olmuyor maalesef benim bebeğim gündüz en fazla yarım saat uyuyor 😭