Tlayyq1 Rota virüsü bebekler için çok tehlikeli boyutlara çıkıyor. İshal, kusma vs yüzünden çok çabuk su kaybedebiliyorlar. Aşı bağışıklık sağlıyor, geçirsede hafif geçiriyor. Biz ilk dozumuzu 1 buçuk ay önce yaptırdık. İkinci doz haftaya. zaten ağızdan veriliyor. Tatlı olduğu için bizim kız baya gömdü 🤣 kusma, ishal, ateş, gaz vs yapmadı.