Hsnhsyninannesi Tlayyq1 87 günlük bebeğim var ve yarın yaptircam genelde doktorlar 3. Ayda tavsiye ediyolar çünkü 2. Ayda 3 tane aşı vuruluyo 3. Ayda aşı yok
PervinY Tlayyq1 Biz de yaptırmıştık hastalığa yakalanmadı çok şükür ama yakalansa bile hafif atlatır. Bir akrabamızın kızı hastalanmıştı çok kötü ya. Yaptırmak lazım bence.
Bebek111 Evdeki beyaz eşyaya bile para verip 7 yıl garanti yaptırıyoruz yavrularımızın aşılarını neden yaptırmayalım aşılarda onların garantisidir belki hiç yakalanmıcak o hastalıga ama yinede içimiz rahat olacak.
Tlayyq1 Happy_boy evet sıvı su gibi ebemiz yarım saat önce emzir getir dedi çıkarırsa paranız araya gider dedi ama ben yeni emzirip götürmüştüm dayanamadım kıvranmasına yinede içti şekerli sanırım