Aryemus_3 bu milletin agzina odunla vurmak istiyorum gercekten…. en önemli aşılardan biri dunyada en önde gelior cocuk ölümleri zehirli ishal ve tedavisi yok sadece serumla rahatlatıyor bebek devlet suan karşıladıkları ni da 10 sene once karşılamıyordu lara ile alakali bütçesine göre sirayla bunyesine aliyor devlet ve çoğu devlette zorunlu rota aşısı azıcık araştırsın herkes konuşmadan sanki milyonluk aşı kimse 600 tl ile batmaz zengin se olmaz
Korona aşısı icin uğraşıyorlar olursa parali olacak oda mi gereksiz o zaman?