Aesmylmz ben çok ta bi fayda görmedim inan özele bile götürdüm burdan bi arkadar reflüyse AR maması dene dedi denediğimden beri kusmalarımız çok çok azaldı sadece gazla beraber fazlasını kusuyo okadar. Dışarı çıkamazdık peçete elimde ıslak menfil paketleriyle gezerdim 5-6 tane üst taşırdım yanımda. En kötüsü de gece sırt üstü yatmayı çok sever ama ben yatırmazdım yan çevirdikçe uyanırdı sil baştan sallamak zorunda kalırdım. Tek doktorla da kalmasın kendi de araştırıp bunu verebilirmiyiz veremezmiyiz diye danışarak doktorla konuşsun