Aesmylmz Damladerin ne kadar süre sıcak tutuyor o termoslar ben hiç güvenemiyorum öyle şeylere ya dışarı çıktığım zamanlarda kullanmak için sıvı mama aldım bi cafede bi çay ocağında oturuyorum bi bardak çay alıyorum yalandan bi de mamayı ısıtmak için derin bi kapta su alıyorum kızımı besleyip çayım da ziyan olmasın diye içip gidiyorum 😂
Damladerin Aesmylmz hiç çekinmeyin bebekler için çok duyarlı insanlar da var 😅 direk sıcak su isteyip çıkabilirsiniz de onda bi şey yok arkadaş hep öyle yapıyor bisey olmaz rahat 3 saat sıcak kalıyor
Aesmylmz OlgaArslan söylüyorum da hiç dinlemiyor banane ne yaparsan yap diyecem işin içinden çıkacam ama bebişe üzülüyorm çok cahilce davranıyor Ablam ne yapacağım bilmiyorum
OlgaArslan Aesmylmz ablanız kötü veya iyi yapıyor diyemem ama gerçekten reflüyse bişey yapılması lazım benim kızım uykusunda bile kusuyo ve boğulmasında çok korktuğumdan hala yanımda yatar Allah korusun bu ihtimal de var
Aesmylmz Damladerin ben o konularda çok çekingenim ya 😁 peki bi markası var mı bu termosun yada iyisi satılan bi yer herhangi bi yerden almak istemiyorum kalitesiz çıkar diye 😏
Aesmylmz OlgaArslan evet ben Allah’ıma şükürler olsun bi sıkıntısı olmadığı halde öyleyim çok normal böyle davranmak ama neyse ablamda inşallah en yakın zamanda aklını başına toplar artık benim ağzımda tüy bitti uyara uyara 😕
Damladerin Aesmylmz sordum 8-9 saat kalıyor dedi migrostan almış termosu my bottle yazıyor markası yok dedi
Denizzz Ya kilo konusunda çok sıkıntılıyım kızlar benim kızım 1hafta sonra 6 ayı bitirecek. 6500 kilo ve boyu 66 cm sizce çok mu düşük? Maşallah sizin bebeklerinize allah nazarlardan saklasın kilolar çok iyi. Napsam bilemedim 😔
Damladerin Denizzz benim kız 6.ayin sonunda 7.500 dü kilo boy 71 3 hafta erken doğum 2bucukla sadece anne sütü ek gıda tek tuk veriyorum
Denizzz Damladerin Maşallah gayet iyi inşallah benim de o kadar olur 1 aya ama sanmıyorum 1 ayda 300 gr anca alıyor 😔
Damladerin Denizzz bazen değişiyor kilo durumları her zaman aynı olmuyor hareketli dönem iştahlı iştahsız dönem önemli olan normal kilo ve sağlık 🙏
Denizzz OlgaArslan siz de bizim gibisiniz Dr normal defi mi. Bizim Dr ortalamanın altına düşmüş dedi o yüzden telaşlandım biraz
Elyesa Aesmylmz benim bebeğim de aynı kiloda hemşire az diyor bana ama yapacak bir şey yok iştahsız bi bebek 😅
Aesmylmz Elyesa bizimki iştahlı bu aralar diş çıkarıyormuş belki o yüzden olabilir diye düşündüm bende senin bebeğinin neden iştahı yok araştırdın mı