BusraElaa benim bebeğim de aşıdan sonra 3 4 gun kustu. Kusuk gibi de degil su gibi rengi, agiz dolusu kustu hep o gunlerde. Oncesinde ancak emdikten sonra hareket ettirirsek falan kusardi az az. Yani öyle belirgin bir kusmasi yoktu durduk yere. Ben de gece kusar falan diye cok korktum. Allaha emanetler hep. Doktora sordugumda ates gibi belirtiler yoksa takip edelim gecmezse bir iki gune getirin dedi. Kendiliginden gecti ama.