BusraElaa bi kaç gündür derinlemesine arastirdim bugün bi doktora ebeye daha sordum dr un dediği amerika öyle birşey yapiyo ki bu virüsü uretiyo sonra turkiyeye gonderiyo sonra buna tekrar panzehir hazirliyo ve onuda bebeğe verince bazı bebek içer içmez kusuyomus bazisida sonra kusuyomus içer içmez kusunca tekrar alıp yaptırmak gerekiyomus amaç kazanc ve deneyinide bizim bebekler insanlar uzerinden yaptiriyomus.. söyle bisey var bu virüsü bebekler kapiyo kimisi kapmiyo kapan bebekler ishal oluyo peki bizim ishal olan bebekler icin ilaclarini tedavimiz yokmu zaten bebeğin nasibi varsa bu dünyada Rabbim onu yaşatır yoksa alır bizim kendi aşılarımız var zaten sonradan bu cıktı ben kendimde olsam yaptirmam dedi .. ishalin her türlüsü zararlı zaten dedi sen bebeğine iyi baktıktan sonra ishalini gördükten sonra suyu verirsin sıvı kaybını önlemeye calisirsin onleyemezsende hastaneler var zaten tedavisi de var ishal ilaclarida var o şekilde tedavi ile önlenir Rabbim onu öyle böyle nefes verdiği yere kadar yaşatır dedi sen ne yaparsan yap ben asi yaptirdim olmaz etmez diye bisey yok dedi yaptiranlarin cogunun idrar tahlilindede rota cikiyo hani yaptirmistin hani olmazdi dedi ebe ise ben yaptirmadim çocuklarıma zaten sen onlemini alırsan Allahın izniyle bisey olmaz dedi olsa bile tıp ilerledi her şeyin tedavisi var dedi kanserin bile tedavisi var ishalin mı yok dedi kafam allak bullak oldu iyice.. O yüzden yaptirmicam bebegime herkesin kendi tercihi burdaki yorumları da yan etkileri de okuyunca iyice korktum zaten bünyesi zayıf bebegimin hasta bide bunun yan etkilerini filan kaldiramam reflüsü var bide verince kusarsa nolacak gecim zaten zor gidip bi 215 lira daha verecek durumum yok herkesin kendi tercihi yapanada yaptirmayanada saygı duymak gerek