BusraElaa Ben ilj çocuk doktorumuzda memnun değildim o ısrarla yaptırın aşı diyordu yaptıracaktım neyse başka sebeplerden yeni bir doktora götürmeye başladım kızımı. Süt akerjisi oldugu için aşı yapılmasını istemedi. Bağırsakları zaten hassas daha da yormaya gerek yok dedi. Ama ben daha çook zaman önce bu aşıyı araştırırken nette bir bayanın aşı sonrası yasadıklarını paylaştıgı bir yazı okudum. Çocugunda olmayan alerji bir anda ortaya çıkmış çok zorlu süreçlerden geçmişler. Biliyorsunuz ağız dolusu kusma da süt alerjisi belirtilerinden. Ama şimdi burada doktorculuk oynamamnın manası yok. Sabah olsun alın bebeğinizi götürün doktora. Geçer filan diye geçiştirmek isterse başka doktor araşyışına girin.