HappyKids mama kullanımı konusunda bilinçli olunması gerektiğine inanıyorum, kulaktan dolma bilgilerle ya da birileri size mama kullanmanız gerek dediğinde değil de doktor tavsiyesi ile mamaya başlanması gerektiğini düşünüyorum. Anne sütünün azlığı, yetersizliği gibi nedenlerle kullanılıyor mamalar ve içerikleri zenginleştiriyor. Anneler hangi mamayı alacakları konusunda daha bilinçli davranıyorlar gördüğüm kadarıyla. Her bütçeye uygun bir dünya mama markası var. Gerektiğinde kullanılmalı.
Kızım idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ve o dönemde kilo alma sorunumuz baş gösterdi, iştahsızlık ve meme reddi oluştu. Bu dönemde doktorumuzun önerisi ise her emzirme sonrası 1 ölçek olacak şekilde mamaya başladık. Hipp Combiotic 1 kullanıyoruz. Bağırsak florasını bozmamış olması, kabız ya da gaz problemi yaşamıyor olmamız kesinlikle tercih sebebidir. Kilo alımı ise ne çok az ne çok fazla. Olması gerektiği gibi.