Sbhthll evet Aptamil kilo aldırıyor ve doyurucu bir mama siz 3 ölçekle başlayın severse doymazsa arttırırsınız. Benim kızım 8 aylık gündüzleri 3 ölçek tek içer ama gece 2 kere veriyorum ikisinde de 4 ölçek içer 3le doymuyor gece. Değişiyor yani bebeğinize göre siz az veya çok verirsiniz ama Aptamil çok iyi bir mama sizin aldığınız daha iyi bende ondan kullanıyorum 😊