3.ayın içinde mamaya başladık hipp combiotic ile sorun yoktu 2. Kutuda eşim combiotic bulamamış organik vermişler aynı kutu aynı yazı onada aynı demişler ondan sonra çocukta kabızlık ve gaz başladı olmadı aptamil aldım yok oda aynı,
bebelacı çok okumuştum burda kabızlığa gaza birebilir diye ama uygun diye içime sinmemişti, evolvia ac alalım dedim eşim eve getirdi tarihi 2 ay geçmiş eczanecide verebilirsiniz demiş hatta oda nasıl veriyim diye çıkışmış şikayetleri vardı tarih konusunda hiç uğraşmayım aramakla dedim , sonra bebelac denemeye karar verdim gerçekten 1. Kutu bitince fark etti doyurucumu hiç bilmiyorum onu ilerleyen zaöanlarda görücem ama gaz ve kabızlığımızı çözdü