habibe37 Ece06 evet ben de gitti gidiyor’dan 88 tl gördüm onu almayı planlıyorum eğer ki alırsam tavsiyeniz için teşekkürler
seda2424 bende aldim canım baya oyalaniyo yemegimi yapıyorum o arada evimi supuruyorum renkler oyuncaklar dikaktini cekiyor tutmaya calisiyo onlari benim kizim 4 bcu aylik sevdi 1 ay oldu alali 😊
Trakonya45 habibe37 bence mutlaka almalısın bende 2 aylık iken aldım 1 aylık bebeğim oynuyor ilgisi ve odaklanması çok gelişti bende piyanolu modelini aldım sıfırı 189 tl ama letgodan 55 tlye aldım bebeğim büyüdüğündede satacağım ☺️ Sende benim gibi yap 😉
habibe37 Trakonya45 ben alırsam satmayı düşünmüyorum 2.el olarak bakınıyorum ama bi taraftan ilerde 2. Bi çocuk olursa ona saklamak istiyorum
irmiiik13 Gonul_celen bizimde hep kucakta akşamları kucak ve ayakta olucaksn öyle istiyo🙄 bende ondan istiyorum halıyı😔 alıcaZ artık
Gonul_celen irmiiik13 aynen kucakta kesmiyor ayakta duracağız gezeceğiz henüz çok küçük erken gibi geliyor 5-6 aylık olunca napacagımı düşünüyorum 50 kiloyum 5 kiloluk çocukla 5 saat gezdim bgn evde kollarımda derman kalmadı 😤😞
AzraSare habibe37 benim kızım çok ilgilendi çok sevmişti uzun süre de duruyordu hem kışında iyi oluyor yere koyarken felan ... şuan kızım 29 aylık hala oynuyor seviyor bebeklerini yatırıyor onun üzerinde oyun kuruyor 😊
Deletedmom444 habibe37 piyanolu alma tavsiye etmem arkadaşımınki ondan çok kısa süreli kullanırsın top havuzu var hem büyük hem uzun süre kullanırsın verdiğin para boşa gitmez kaplumbağa top havuzlu oyun halısı diye arama yapıp bulabilirsin
irmiiik13 Gonul_celen saç kurutma var odanın ortasında cok ağladığında gündüz işe yarıyo bazen uyuyo😂 yoksa ne yemk ne kahvaltı kangurudada durmuyo oyalıcak bişe şart
burcuaykut Gonul_celen vala canm benim oğlumda öyle 5 aylık oldu yeni bende almayacaktım gitti gidiyordan 80 tlnye piyanolu aldım yarın gelecek bakalım bende çok zorlanıyorum
Gonul_celen irmiiik13 burcuaykut valla allah yardımcımız olsun Kollarda derman dillerde ninni kalmadı😂
Yaseminnnnnnnnnnnnn Mervekaraalp ben 2aylıkken başladım. Ama ilk aldığım oyun halısını 60tl gibi bişeye almıştım. Çok beğenmiyordum idareten almıştım zaten bende gereksiz buluyordum. Ama sonra piyanolu olandan aldım ilgisini çektiğini görünce.