habibe37
Bende emin olamamıştım ama almak istedim yine de ve aldım hatta çok erken aldım bebeğim 2 aylıktı o zaman. İlk zamanlar sadece bakıyordu ama hafif hafif ellerini uzatmaya çalıştığını gördükçe çok mutlu olmuştum. Şu an 3,5 aylık ve deli gibi oynuyor oyun halısında. Uzun süre sıkılmadan oyalanıyor. Çok ilerleme kaydettiğini görüyorum. Tüm oyuncaklara uzanıyor tutuyor çekiyor sallıyor. Baya eğleniyor. Bazı oyuncaklar çekince müzik çalıyor filan. 😌
Velhasılı kelam, motor becerileri açısından faydalı olduğunu düşünüyorum.