habibe37 Canım ben şöyle yaptım çünkü bazı bebekler sevmeyebiliyor. Aynı emzik gibi. Komşumun bebeği sevmemiş mesela.
Ben evdeki dönenceyi taktım beşiğine. Bebeğim 54 günlük. 1 hafta kadar uzandı baktı, el ayak oynattıydı.
Sonra baktım fiyatlar yüksek. Bende tutumluanne sitesinden 2. El aldım. Yepisyeni geldi çünkü 3-4 ay kullanabiliyorlar. Hemde 60 liraya aldım. Letgodan da bulursun bence.
Dönenceye nasıl meraklı olduysa, oyun halısınında askılı oyuncaklarına da oynuyor bakıyor. Piyanoyu daha keşfedemedi ☺️